academia escuela de barberia profesional rut

RUT'S: PERRUQUERIA MASCULINA I BARBERIA DE REFERÈNCIA A GIRONA

Servei de qualitat en constant actualització

Rut's Barbershop va obrir les portes l'any 2014. En un petit local, Rut va començar a treballar posant en pràctica el seu propi segell: un estil molt personal, centrat a oferir una experiència excel·lent al client, basada en l'acurada qualitat dels serveis i una remarcada atenció personalitzada. En poc temps el local es va quedar petit i ens vam traslladar a la ubicació actual, incorporant nous col·laboradors d'alt talent. I actualment seguim en procés d'expansió.

A Rut's creiem fermament en la formació contínua i el creixement professional dels membres de l'equip, i gaudim d'aprendre dels Barbers més influents amb formacions d'elevada qualitat de la mà de professionals com: Schorem Barbier, Lord Jack Knife, Shane Nesbitt, Bishal Baharani i un llarg etcètera. A Rut's defensem una manera de fer que reforça els valors tradicionals i alhora és innovador. Una forma atípica basada en l'excel·lència que el client sempre valora i agraeix.

Vols treballar amb nosaltres?

Rut’s Barber Shop està en ple procés d'expansió, a través de la formació tindràs l'oportunitat d'entrar a formar part de la nostra plantilla