academia escuela de barberia profesional rut

Escola de
Barberia

Aprèn, de la mà de Rut’s Barbershop, tot el que necessites per a aconseguir l'èxit com a barber professional. La millor opció per a la teva formació és aprendre dels millors Barbers.
Nosaltres tenim l'experiència, tenim els mitjans i tenim la passió i el respecte per l'ofici. I t'acompanyarem, i estarem amb tu perquè aconsegueixis ser un gran barber.

Este proyecto queda aplazado hasta nuevo aviso debido a causas ajenas a la empresa.

Disculpa las molestias.

SITUANT AL MAPA LA BARBERIA CATALANA DES DE 2014

La millor formació en perruqueria masculina i barberia

De la mà de Rut’s Barber Shop, la barberia de referència a Girona!

La nostra meta és convertir-te en un Barber d'èxit, que:

• Connecta amb el client per a entendre les seves necessitats.
  • Obté reconeixement i prosperitat laboral.
  • Sap el que fa i gaudeix fent-ho.
  • Destaca per la qualitat dels seus serveis i el seu carisma.
  • És capaç de realitzar tot tipus d'estils i ho fa amb la seva personalitat.
  • Té una bona cartera de clients fidelitzats

A Rut's Escola de Barberia, no sols t'ensenyem a tallar cabell. La nostra formació està dissenyada per a convertir-te en un Barber d'èxit. Nosaltres et fem Barber. Com nosaltres.

Vols treballar amb nosaltres?

Amb la nostra formació tindràs la possibilitat d'entrar a formar part de la plantilla de Rut’s Barber Shop, actualment en procés d'expansió.

Els grups són reduïts, la qual cosa afavoreix la constància i qualitat en l'acompanyament de l'alumne. D'aquesta manera, rebràs formació pràctica i teòrica d'alta qualitat en totes les competències necessàries per a començar a exercir una vegada finalitzat el curs.

Formació en barberia global i personalitzada

WE WANT YOU
Places limitades

Apunta't a les nostres formacions per a aprendre el mètode verificat de Rut’s Barber Shop explicat per nosaltres, l'equip de Rut’s! Tenim molts anys d'experiència i bagatge en el món de la barberia.
Aprendràs tot el que necessites per a entrar en el món laboral quan acabis la formació, amb un mínim de 120 hores lectives, i acompanyament personalitzat en tot moment, perquè puguis convertir-te en un professional capaç d'oferir als teus clients l'experiència perfecta des que entren en la barberia fins que surten.

barbería y peluquería escuela girona

Posa't en contacte
amb nosaltres

Si tens qualsevol dubte, vols més informació o necessites assessorament personalitzat, posa't en contacte amb nosaltres a través del nostre telèfon, envia'ns un correu electrònic o visita'ns a les nostres oficines, et contestarem al més aviat possible!

Troba'ns a

C. Josep Viader i Moliner 1,
entresòl 17001 Girona

Escriu-nos